Asiakaskokemuksen kehittäminen ei aina vaadi mittavia asiakastutkimuksia tai palvelumuotoiluhankkeita.
Keskustelimme webinaarissa siitä, miten asiakaskokemusta voidaan kehittää yhdessä henkilöstön kanssa, ja kuinka organisaatiossa voidaan vahvistaa asiakaslähtöistä kulttuuria. Asiakaskokemuksen kehittäminen ei suinkaan aina vaadi mittavia asiakastutkimuksia tai palvelumuotoiluhankkeita!
Webinaaritallenteen katsomalla saat konkreettisia näkemyksiä seuraaviin aiheisiin:
Miksi ja miten henkilöstöä kannattaa osallistaa asiakaskokemuksen ja asiakaslähtöisyyden kehittämiseen
Mihin työntekijäkokemuksessa tulisi panostaa asiakaskokemuksen kehittämiseksi
Miten hyödynnät työyhteisön omia kokemuksia ja henkilöstöön liittyvää tutkimustietoa vaikuttavasti
Puhujina ovat Promenade Insightin tutkimusjohtajat Annarita Koli ja Marianna Karvinen.
Katso webinaarin tallenne täältä:
Comments