top of page
Writer's picturePromenade Insight

Kehitä asiakaskokemusta työyhteisön kanssa - webinaaritallenne

Asiakaskokemuksen kehittäminen ei aina vaadi mittavia asiakastutkimuksia tai palvelumuotoiluhankkeita.

Keskustelimme webinaarissa siitä, miten asiakaskokemusta voidaan kehittää yhdessä henkilöstön kanssa, ja kuinka organisaatiossa voidaan vahvistaa asiakaslähtöistä kulttuuria. Asiakaskokemuksen kehittäminen ei suinkaan aina vaadi mittavia asiakastutkimuksia tai palvelumuotoiluhankkeita!


Webinaaritallenteen katsomalla saat konkreettisia näkemyksiä seuraaviin aiheisiin:


  1. Miksi ja miten henkilöstöä kannattaa osallistaa asiakaskokemuksen ja asiakaslähtöisyyden kehittämiseen

  2. Mihin työntekijäkokemuksessa tulisi panostaa asiakaskokemuksen kehittämiseksi

  3. Miten hyödynnät työyhteisön omia kokemuksia ja henkilöstöön liittyvää tutkimustietoa vaikuttavasti


Puhujina ovat Promenade Insightin tutkimusjohtajat Annarita Koli ja Marianna Karvinen.


Katso webinaarin tallenne täältä:



170 katselukertaa

Viimeisimmät päivitykset

Katso kaikki

コメント


bottom of page