Customer experience
Developing a customer-focused organization culture starts with research. By measuring the current state of customer focus in your organization, you get a clear roadmap for developing customer experience together with the employees. By combining data collected from the employees with customer experience data, you create an overwhelming competitive advantage.
Laadullinen asiakastutkimus
Laadullinen asiakastutkimus tuottaa syväymmärryksen asiakkaistasi. Laadukkaasti toteutetut asiakashaastattelut rakentavat vetovoimaista brändiä ja ovat asiakkaalle lupaus entistä paremmasta asiakaskokemuksesta.
Laadullisen asiakastutkimuksen avulla
-
ymmärrät asiakkuuksien nykytilan vahvuuksineen ja kehityskohteineen
-
tunnistat tärkeimmät kasvumahdollisuudet
-
syvennät asiakassuhteita
-
saat selkeät askelmerkit asiakaskokemuksen johtamiseen ja kehittämiseen.
Uusien palvelukonseptien osallistavaan kehittämiseen toteutamme innostavia ja tehokkaita online-fokusryhmiä.
Lisäksi teemme erilaisia jäsen- ja sidosryhmätutkimuksia, joiden avulla voit kehittää verkostosi toimintaa.
Customer-focused organization culture
Do you want to increase your organization's customer understanding and build a truly customer-focused organization culture? We measure customer experience culture within your organization and study customer experience with surveys, interviews and focus groups.
Customer data alone often provides an insufficient understanding of customer experience.
By studying customer experience with your employees, you unfold the silent knowledge of customer experience and strengthen the meaningfulness of work.
After the research, we involve the employees in the development of customer experience in workshops.
We also conduct various member and stakeholder surveys, which you can use to develop your network's operations.
Asiakaspalaute-kyselyt
Keskeisistä kohtaamispisteistä kerätyn asiakaspalautteen avulla seuraat kilpailutekijöiden toteutumista ja pidät avainkokemukset johtamisen agendalla. Palautekysely auttaa tunnistamaan asiakaskokemuksen nykyiset onnistumiset ja mahdollistaa nopean reagoinnin poikkeamiin.
Asiakaskysely voidaan toteuttaa laajempana esimerkiksi kerran vuodessa tai jatkuvana palautekyselynä. Jatkuvassa kyselyssä tulokset päivittyvät reaaliajassa, jolloin asiakaskokemusta voidaan johtaa nopeasti reagoiden. Kyselytietoa kannattaa aika ajoin täydentää laadullisilla asiakashaastatteluilla.