Asiakastutkimus
Asiakaslähtöisen yrityskulttuurin kehittäminen alkaa asiakastutkimuksesta. Syväymmärrys asiakkaistasi tarjoaa selkeän tiekartan asiakaskokemuksen kehittämiseen. Yhdistä asiakaskokemustieto työntekijäkokemustietoon ja kehitä asiakaskokemusta henkilöstöä osallistaen, niin saat aikaan ylivoimaisen kilpailuedun.
Laadullinen asiakastutkimus
Laadullinen asiakastutkimus tuottaa syväymmärryksen asiakkaistasi. Laadukkaasti toteutetut asiakashaastattelut rakentavat vetovoimaista brändiä ja ovat asiakkaalle lupaus entistä paremmasta asiakaskokemuksesta.
Laadullisen asiakastutkimuksen avulla
-
ymmärrät asiakkuuksien nykytilan vahvuuksineen ja kehityskohteineen
-
tunnistat tärkeimmät kasvumahdollisuudet
-
syvennät asiakassuhteita
-
saat selkeät askelmerkit asiakaskokemuksen johtamiseen ja kehittämiseen.
Uusien palvelukonseptien osallistavaan kehittämiseen toteutamme innostavia ja tehokkaita online-fokusryhmiä.
Lisäksi teemme erilaisia jäsen- ja sidosryhmätutkimuksia, joiden avulla voit kehittää verkostosi toimintaa.
Asiakaslähtöinen yrityskulttuuri
Haluatko vahvistaa asiakasymmärrystä henkilöstössäsi ja rakentaa aidosti asiakaslähtöisen yrityskulttuurin? Yhdistämme asiakaskokemustiedon henkilöstön näkemyksiin erinomaisen asiakaskokemuksen edellytyksistä työn arjessa. Mittaamme yrityskulttuurin asiakaslähtöisyyttä ja autamme parantamaan työn sujuvuutta asiakaslähtöisesti.
Tutkimalla asiakaskokemusta henkilöstösi kanssa saat esiin asiakaskokemuksen hiljaisen tiedon ja vahvistat työn merkityksellisyyden kokemusta.
Tutkimuksen jälkeen osallistamme henkilöstön asiakaskokemuksen kehittämiseen työpajoissa.
Katso alta webinaaritallenne asiakaskokemuksen kehittämisestä yhdessä henkilöstön kanssa!
Asiakaspalaute-kyselyt
Keskeisistä kohtaamispisteistä kerätyn asiakaspalautteen avulla seuraat kilpailutekijöiden toteutumista ja pidät avainkokemukset johtamisen agendalla. Palautekysely auttaa tunnistamaan asiakaskokemuksen nykyiset onnistumiset ja mahdollistaa nopean reagoinnin poikkeamiin.
Asiakaskysely voidaan toteuttaa laajempana esimerkiksi kerran vuodessa tai jatkuvana palautekyselynä. Jatkuvassa kyselyssä tulokset päivittyvät reaaliajassa, jolloin asiakaskokemusta voidaan johtaa nopeasti reagoiden. Kyselytietoa kannattaa aika ajoin täydentää laadullisilla asiakashaastatteluilla.